CRM

Microsoft Dynamics CRM

Müşteri ilişkilerini yöneterek pazarlama, satış ve hizmet süreçlerinizde verimi artırmak elinizde…

Kendi sunucunuzda, bulutta veya her ikisinde birden… Geniş altyapı seçenekleri Microsoft Dynamics CRM 2015’de sizi bekliyor.

Microsoft Dynamics ürün ailesinin en önemli üyelerinden biri olan Microsoft Dynamics CRM 2015, çalışanların müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefliyor. Pazarlama, satış ve hizmet olmak üzere kurumların 3 ana sürecine büyük ölçüde katkıda bulunurken , entegrasyon yetenekleri ve altyapı seçenekleriyle her ölçekteki kurum için uygun çözümü sunuyor.

Kurumlara sunduğu zengin uygulama alanıyla Microsoft, onların iş kapsamlarını genişletebilmelerine ve süreçlerini Dynamics CRM 2015 üzerinde kurgulayabilmelerine olanak tanıyor. Böylece herkes, Dynamics CRM’i gelişmiş CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) süreçleriyle donatabiliyor, ürünlerini daha hızlı erişilebilir hale getirebiliyor, iş süreçlerini ve operasyonel süreçlerini yönetebiliyor.

Entegrasyon olanakları
Microsoft Dynamics CRM 2015’in işinizi kolaylaştıracak en önemli özelliklerinden biri tabii ki entegrasyonlar… Açık bir geliştirme platformuna sahip Microsoft Dynamics CRM 2015, farklı yazılım ortamlarıyla entegrasyona imkân tanıyor. Bu sayede yazılım geliştiriciler, .NET ve benzeri açık kaynaklı teknolojilerden faydalanarak Microsoft ve Microsoft dışındaki tüm yazılımlarla entegrasyonu sağlayacak uygulamalar geliştirebiliyor.

Microsoft Dynamic CRM 2015

Microsoft Office uygulamalarıyla entegre olabilen yapısı sayesinde Microsoft Dynamics CRM 2015, MS Office belgelerinden veri alabiliyor, raporlama ve diğer çıktıları bu belgeler üzerine hazırlayabiliyor.

Outlook artık CRM arayüzünüz
Microsoft’un en çok kullanılan e-posta yönetim yazılımı Outlook da Dynamics CRM ile tam entegre olabilen uygulamaların başında geliyor. CRM entegrasyonu sayesinde bildiğiniz Outlook arayüzü bir CRM arayüzüne dönüşüyor ve yönetim bu arayüzden gerçekleştiriliyor. Böylece kullanıcılar sisteme hemen adapte olabiliyor. Dynamics CRM’in gelişmiş özelliklerinden faydalanmak için gerekli olan alışma ve eğitim sürelerinin en aza inmesiyse kurum için bir başka avantaja dönüşüyor.